понедельник, 1 октября 2012 г.

Портфоліо


-->
ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ
Назва проекту «Планета Сімя»
Назва навчальної теми «Родинні зв’язки.»
Основний та другорядний навчальні предмети: англійська мова; інформатика
Вік учнів,клас 5 клас,10-11 років
Стислий опис проекту
Протягом проекту учні досліджують особливості взаємовідносин між дорослими та дітьми та намагаються допомогти їм бути щасливими разом.
Учні під час виконання проектної роботи повинні знайти відповідь на запитання, як вони розуміють слова щаслива сімя.
Наприкінці роботи кожна група робить презентацію,як результат досліджень та звітує перед класом,вчителем та батьками.
План


Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Здатність оригінальності та інноваційності в діяльності
Ефективне формулювання думок та ідей шляхом їх чіткого та зрозумілого висловлення та написання
Розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах.
Використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації, володіння базовим розумінням етичних/правових питань, пов’язаних з доступом та використанням інформації
Створення учнями презентацій.
Розвиток комунікативних навичок.
Опис оцінювання
На початку проекту проводиться анкетування учнів з метою виявлення початкових знань учнів з теми. Учитель демонструє презентацію, щоб зацікавити учнів прийняти участь у проекті. Також діти разом з вчителем можуть підготувати рекламнийбуклет до проекту.
В процесі розробки, втілення та захисту проекту учні мають отримати знання : про проектний пошук як основу творчого процесу; про ознаки та характеристики ефективності результату проектної діяльності; відображати творчий задум; давати творчу оцінку досконалості результатів проектної діяльності.
Після завершення навчального проекту, учні
  • розуміють призначення проектної роботи,
  • знають етапи створення проекту,
  • дотримуються правил групової роботи,
  • вміють висловлювати свою точку зору та поважати точку зору товаришів,
  • вміють завантажувати програму для створення презентації,
  • вміють створити презентацію та редагувати її,
  • вміють демонструвати свої проекти та захищати їх.
Під час оцінювання треба звернути увагу на те,як були виконані вимоги до учнівської презентації,а також на використання навичок спільної діяльності учнів.
Діяльність учнів
Учні об’єднуються в групи, кожна група отримує своє завдання.
1 група «Дитячі психологи»:
пояснюють дітям,якими їх хочуть бачити батьки
2 група «Сімейні психологи»:
пояснюють,якими діти хочуть бачити своїх батьків
3 група учнів «Експерти»:
на основі зроблених досліджень визначають,яку с
ім’ю ми можемо назвати щасливою.
Відомості про автора
Цигічко Римма Михайлівна
викладас англійської мови
Харківська гімназія № 43
Харківської міської ради Харківської області
місто Харків
к.т.7381697
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу: 24.09.2012 – 28.09.2012
Тренер:Гостєва Олена Миколаївна
Місце проведення тренінгу: Харківська гімназія № 43 Харківської міської ради Харківської області,
Салтівське шоссе,121/2.

Комментариев нет:

Отправить комментарий