вторник, 2 октября 2012 г.

Модулі 5- 10. Рефлексія

Модуль 5 . Рефлексія
В даному модулі я ознайомилася зі списком запропонованих інтернет-ресурсів, яким чином можливо організувати безпечну роботу учнів в мережі та сформувати в них критичне ставлення до інтернет-ресурсів. Ознайомилася з каталогом ресурсів в середовищі ВікіОсвіта.
Ознайомилася з методами безпечної роботи учнів в мережі Інтернет, способами використанням різних сервісів учніми під час роботи над проектом та в повсякденному житті. Визначила сервіси для співпраці учнів та обміну інформацією під час роботи над проектом.
 Модуль 6. Рефлексія.
 
   Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів?  Слід  обрати такі  комп’ютерні засоби, які найкраще підходять для виконання учнівського проекту та відповідають поставленим  навчальним цілям і очікуванням від навчання учнів.

Модуль 7. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з'ясувати,данні стосовно того, що планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає: відповідей на Основні запитання; демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів; відповідного та ефективного використання ІКТ.
Рішення про використання певної інформаційно-комунікаційної технології має базуватися на її сильних сторонах у підтримці бажаного змісту та реалізації навчальних цілей. Приклади таких засобів для учнівських проектів: презентації, публікації, вікі, блоґи.

Модуль 8. Рефлексия
Система оцінювання діяльності учнів під час реалізації проекту повинно позитивно впливати на виконання завдань. Робота з матеріалом цього модуля допомогла мені намітити шляхи розвязання цього питання. Важливо дітям надати всі матеріали по оцінюванню своєї роботи, що забезпечить більш чітке виконання не тільки проекту, а й будь-якого завдання.

Модуль 9. Рефлексия
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.

Модуль 10. Рефлексия
Під час роботи я дізналася про різні техніки постановки запитань та усвідомила вагу правильного супроводу навчання (спонукати учнів до діалогу, намагатися пояснити учням важливість самостійно шукати шляхи вирішення проблем, використовувати більше відкритих запитань).
Цікавий курс. Велике спасибі тренеру.

Комментариев нет:

Отправить комментарий